Ulotki Plakaty Szczecin Ulotki Wrocław Ulotki Warszawa :: Drukarnia MediaDruk :: Tanie Ulotki Plakaty

FAQ


1. W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Najszybszym sposobem jest wykonanie telefonu do osoby, która zajmuje się Państwa projektem. W korespondencji z naszymi klientami umieszczamy w stopce dane kontaktowe do osoby prowadzącej Państwa projekt. Drugim sposobem jest kontakt mailowy (zamowienia@media-druk.pl).

2. W jaki sposób mogę uzyskać wycenę produktów poligraficznych, których nie ma na stronie internetowej drukarni Mediadruk?

Wszelkie zapytania dotyczące wyceny produktów, należy wysyłać za pośrednictwem:
- poczty internetowej – zamowienia@media-druk.pl)
- poczty tradycyjnej – ul. Łużycka 87, 74-100 Gryfino, Drukarnia Media Druk Jarosław Śliwiński

3. Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe wysłane na adres zamowienia@media-druk.pl?

Czas odpowiedzi nie przekracza 1 dnia roboczego.

4. Czy możecie państwo przeskalować plik do mniejszego formatu, np. z A5 do A6?

Nie widzimy problemu w wykonaniu tego typu operacji na projekcie. Problem wystąpi dopiero przy powiększaniu projektu z mniejszego formatu do większego.

5. Na jakim papierze mogę zamówić ulotkę, plakat, wizytówkę?

Na podstronach produktów są podane dostępne gramatury papieru. Jeżeli zażyczycie sobie Państwo innej gramatury (w komentarzu formularza zamówienia), bądź niestandardowego papieru – taka wycena powstanie i zostanie przesłana do Państwa.

6. Czy wykonujecie projekty graficzne?

Tak oczywiście. Ceny projektów dla standardowych projektów:
- wizytówki – 30zł
- ulotki A6, A5 – 50zł
- ulotki A4 – 120zł
- plakaty – 50zł
Bardziej złożone projekty będą wyceniane indywidualnie.

7. Co to jest Spad?

Spad drukarski – obszar druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznej publikacji. Spad gwarantuje, że obszar druku będzie dochodził do samej krawędzi po przycięciu arkusza.

8. Co to jest FTP?

FTP (ang. File Transfer Protocol – Protokoł Transferu Plików) – protokół typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie plików z i na serwer poprzez sieć TCP/IP.
Nasz serwer FTP:

9. Co to jest Proof?

Proof jest to wydruk podglądowy na specjalnym papierze. Proof robi się po to, aby porównać kolorystykę zadaną w pliku z kolorami, które zostaną wydrukowane na pracy końcowej. Zgodność kolorów pomiędzy proofem a wydrukiem końcowym jest nierozróżnialna.

10. W jaki sposób wysyłacie proofy do klienta?

Wysyłamy je przesyłką kurierską.

11. Czy wysyłka proofa jest odpłatna?

Koszty przesyłki są wliczone w cenę proofa.

12. Czy dokonujecie korekty treści (błędy ortograficzne, interpunkcyjne, przesunięcia obiektów, podmiany zdjęć w przesłanych plikach) ?

Nie dokonujemy korekty treści.

13. Co to znaczy kolor 4/0 , 4/4?

- oznaczenie 4/4 oznacza produkt poligraficzny zadrukowany obustronnie w pełnej kolorystyce
- oznaczenie 4/0 oznacza ulotkę jednostronną.

14. Jaki jest czas realizacji danego zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa 3-5 dni roboczych, od zatwierdzenia projektu i zaksięgowania kwoty na naszym koncie.
Dane do przelewu: 90 1060 0076 0000 3260 0118 1408

15. Czy można przyspieszyć termin realizacji?

Nie ma możliwości ich przyspieszenia w żaden sposób!

16. Czy mogę zmienić adres dostawy do danego zamówienia?

Tak, wystarczy jasno to wyjaśnić w trakcie korespondencji z nami.

17. Jakie są dane kontaktowe Drukarni Mediadruk?

Pracujemy od poniedziałku do piątku.
Biuro Drukarni Chroma (dział handlowy i wyceny)
8:00 – 16:00

Kontakt
Biuro projektowe: 512 112 987 / zamowienia@media-druk.pl
Wyceny: 504 216 077 / mediadruk@o2.pl

Siedziba firmy:
Drukarnia Mediadruk Jarosław Śliwiński
ul. Łużycka 87, 74-100 Gryfino